This shop uses cookies and other technologies so that we can improve your experience on our sites. OK

Siit leidub vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Sinu küsimus jäi vastuseta, siis kirjuta meile julgesti. Vastame küsimusele nii kiiresti, kui võimalik.

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. 

Millised on maksevõimalused?
Veebipoes saab tasuda Liisi järelmaksuga ja pangalinkidega: Swedbank, SEB, Nordea, Dankse, LHV, Krediidipank. Samuti aktsepteerime pangakaartidest VISA, Maestro ja MasterCard kaarte.

Olen ettevõte esindaja. Kas on võimalik tasuda arvega?
Jah, ikka! Tellimuse vormistamiseks helista meie klienditeeninduse või kirjuta sellest e-posti aadressile.

Millised on tarnevõimalused?
Hetkel pakume järgmisi tarneviise valikuks:
NB! Kuller võtab Sinuga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja.

  • Eesti 3,59€ (Tasuta transport alates 50€) - OSC kuller uksest ukseni (1-2 tööpäeva)
  • Läti 9,99€ - OSC kuller uksest ukseni (1-2 tööpäeva)
  • Leedu 12,99€ - OSC kuller uksest ukseni (1-2 tööpäeva)
  • Soome 16,99€ - OMNIVA postkontor (3-7 tööpäeva)
  • Tarnimiseks mujale palun võtke meiega ühendust

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni? Kas kaup jõuab kohale minule sobilikul ajal?
Üldjuhul Eesti piires kaup jõuab kohale 1-2 tööpäevaga. Meie kuller võtab Sinuga ühendust telefoni teel, et kokku leppida üleandmise aeg.

Kuidas sooduskoodi kasutada?
Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale "Sooduskood" oma unikaalne kood ning vajuta nupule "Rakenda kood".

Kas saab tellida toodet, mida e-poe valikus ei ole?
Saab, anna meile teada, kindlasti leiame koos sobiva lahenduse. Koostame Sinu soovile vastava tellimuse ja saadame Sulle eraldi arve.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?
Juhul kui märkasid tellimuses viga, on võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista meie klienditeenindusse või kirjuta sellest e-posti aadressile .

Kas tellimust saab tühistada?
Üldjuhul saab tellimust tühistada, kui ei ole veel sellega seoses mingeid kulutusi tehtud. Kindlasti anna sellest koheselt teada, helista meie klienditeeninduse või kirjuta sellest e-posti aadressile .

Kas ostetud toodet saab tagastada?
Jah, loomulikult. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. 


Viimati vaadatud

Viimati vaadatud tooted puuduvad